PARFUMURI PREFERATE IN 2017 !

Pentru ca parfumurile sunt pasiunea mea, nu puteam sa inaugurez acest blog decat cu o recenzie a parfumurilor preferate in 2017, mai exact un TOP 3.




3. Black Opium by YVES SAINT LAURENT




Este un parfum Oriental Vanilat foarte potrivit pentru anotimpurile reci (toamna/iarna) lasand in jurul tau o aura de caldura si buna dispozitie.



Este dulce, dar nu gretos, notele de baza fiind vanilia, patchouli, cedru si cashmeran, iar inima acestei minunate ape de parfum este scufundata in cafea, iasomie, migdale amare si lemn dulce.



Mi se pare foarte potrivit pentru o seara de Craciun, in jurul bradului, cu familia si/sau prietenii.



Imi place mult!



2. Twilly  d’Hermes  by HERMES

O minune cu esarfa ! O noutate a anului 2017, Floral,  dulce si  jucaus, potrivit  pentru tipele vesele, curajoase, optimiste.
Notele de varf sunt ghimbirul, bergamota si portocala amaruie, iar inima acestui micut este invaluita in tuberoze, iasomie si flori de portocal.
Pe piele ramane, in final, un amestec de ghimbir, vanilile si santal , combinatie aparte pe care nu am mai intalnit-o la alt parfum; oricum, desi pare usurel, este inconfundabil.
Este adorabil si l-as recumpara !





















1.Mon Guerlain  by GUERLAIN

The king ! Deh, Guerlain…

Un parfum lansat, de asemenea in 2017, Oriental Lemnos, notele de baza fiind vanilia de Tahiti, lemn de santal australian, cumarina, rasina benzoica, lemn dulce si patchouli.
Inima parfumului este imbibata cu iasomie de Sambac, stanjenel si trandafir.
Mi-nu-nat ! Nu pot spune ca imi plac toate parfumurile Guerlain, dar asta… e un dragut si un dulce, dar un dulce aparte care da dependenta.
Cu siguranta il voi recumpara, daca , cumva,  sotul nu mi-l face, din nou, cadou ! 



















Voi, ce parfumuri  ati  preferat in 2017 ?  Sa sper la niste raspunsuri in comentarii ?!
Multumesc, oricum !
Lady Ti
Instagram : https://www.instagram.com/lady_ti21/



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EVELINE COSMETICS 40+

ELMIPLANT MULTI COLLAGEN - Arati bine, fata !