ELMIPLANT MULTI COLLAGEN - Arati bine, fata !




Da, stiu ! 
Iar vorbim despre Elmiplant si gama, deja arhicunoscuta, Multi Collagen ? Nu sunt destule bloguri/vlogguri pe tema asta ? 

Poate ca sunt, sau poate ca nu sunt destule, habar nu am, mie una imi revine "obligatia"  de a lasa si eu o recenzie in care sa imi spun parerea  fata de aceasta gama  testata de mine, pe mine, din punctul de vedere al femeii de 47 de ani.

Din ceea ce am vazut pe bloguri/vlogguri, parerile fetelor  de 25-35 de ani sunt  minunate si majoritar pozitive, insa, asa cum precizeaza chiar ele, nu prea au cum sa vada ceva rezultate pe tenurile inca tinere, fara mari probleme, eventual  doar cu  ceva  acnee si un rid/doua de expresie.

Am testat la randul meu aceasta gama, o folosesc in continuare, chiar acum am terminat rutina de seara in care "personajele principale"  sunt atat serumul, cat si crema de noapte din gama subiect. 

Dezvaluire : mie mi se pare eficient ca atunci cand folosesc un produs de ingrijire sa il ajut si cu alte produse din respectiva gama, daca este posibil; ma gandesc ca nu degeaba se scot aceste game..
                                                     
Serumul ? 

Nu o sa va descriu eu aici ingredientele pentru ca nu suntem nici chimisti, nici farmacisti. Ceea ce pot sa va spun, si care nemultumeste majoritatea  testerilor,  este faptul ca serumul este destul de parfumat.

Nu reusesc sa identific anume parfumul, insa pentru mine, care sunt un mare fan al oricaror chestii parfumate ( si ca sa vedeti cat de mare fan  sunt,  vizitati  contul meu de instagram :) )  aceasta particularitate a serumului este un plus.

Recomandat tuturor  tipurilor de ten, insa in special tenurilor situate in intervalul 35-45 de ani, fara parabeni, coloranti sau parafine si testat dermatologic. Are o textura fluida, satinata, hraneste si catifeleaza, desi prima senzatie pe care o identifici ( care dureaza doar cateva secunde) este aceea de ten lipicios.

Sa va mai spun cat este de placut ? Eu una astept acel moment al zilei/serii cu mare  placere; dupa demachierea  executata ca la carte, ajung la momentul aplicarii catorva picaturi de serum , prin miscari circulare ( si nu de tapotare ) pe fata ( evitand zona ochilor ), gat, decolteu. 

Cum ma simt dupa ? Pur si simplu fresh, cu tenul hidratat si pielea mai neteda.

Dupa serum aplic, conform recomandarilor, crema de zi/noapte , in functie de momentul zilei.

Cremele din aceeasi gama  sunt la fel de parfumate, insa fine, catifelate, hidratante; crema de noapte  relaxeaza  tenul in asa masura,  incat dimineata ma trezesc cu fata odihnita, chiar daca nu dorm intotdeauna suficient.( stiti voi , ba o carte, ba un film, ba un vlog )
Crema de zi, desi doar cu SPF 10 are aceeasi textura catifelata si se comporta foarte bine si ca baza de machiaj.
Ce trebuie sa va mai spun : parfumul despre care vorbesc se estompeaza  la un moment dat, stati linistite, nu ramaneti cu el la infinit.

Acum, dupa folosirea gamei Elmiplant Multi Collagen in doua etape ( am intercalat intre ele testarea unei alte game adica pe cea cu vitamina C  de la Eveline Cosmetics 40+ -  daca sunteti curioase, vedeti articolul cu pricina pe blog )  pot sa spun  ca am rezultate vizibile ( tenul meu s-a mai luminat, arata  mai odihnit,  este mai neted, conturul  fetei  mai evident ).

Zilele trecute m-am intalnit, intamplator, cu o cunostinta,  pe care nu o vad foarte des, si care ma tot "iscodea" : ce ti-ai facut la fata ? e ceva schimbat la tine ? ti-ai schimbat machiajul ? arati  bine, fata !

Nu stiu ce sa zic  dar, de cand folosesc aceasta gama, ceva s-a petrecut cu tenul meu . 

Si... nu sunt genul care se imbata cu apa rece, doar sunt o lady, nu ?

Lady Ti





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EVELINE COSMETICS 40+

PARFUMURI PREFERATE IN 2017 !